Thank you for watching. Please give us a high rating![Timestamp]0:12 Specifications of the storage stage 2:08 Motion value 4:52 Taru’s flesh quality and motion value *The screen is under development and may differ from the actual specifications. ★”Monster Hunter Wilds” ©CAPCOM ★Photographed at TGS2024 Business Day with permission from Capcom. #Capcom TGS #Monster Hunter Wilds #MHWs #MHWilds #PR ************************************** *******[Self-introduction]I’m Sarada, a Capcom Certified Streamer (CCJP)! I am active on Youtube with equipment introductions, explanation videos, TA videos, etc. specializing in bows in the Monster Hunter series! I am good at expected value calculations and verification using Excel graphs![Twitter]https://twitter.com/sa1ad_monhun[Membership]https://www.youtube.com/channel/UC4B0XJGmG-0sHelcBoIyM5w/join We mainly share information and recruit party members on Discord![BGM]https://www.youtube.com/channel/UC2ne9XqtBWKJKLfIAKtmjAg ********************************** ***********
9 Comments
ご視聴ありがとうございます。
高評価お願いします!
【タイムスタンプ】
0:12 溜め段階の仕様
2:08 モーション値
4:52 タルの肉質とモーション値
※画面は開発中のものにつき、実際の仕様とは異なる場合があります。
★『モンスターハンターワイルズ』©CAPCOM
★TGS2024 ビジネスデイにて、カプコンより許可を得て撮影しております。
弓弱体化ってことで良き?
楽しい仕上がりになってるか不安になるな〜
検証ありがとうございます!
これを見ると、導ノ矢を当てた後は溜め段階を上げる必要はあまりない感じですかね
手数より一撃威力に寄った調整って感じがしました!
charge step but no charge up
うーん、、スタイリッシュな弓がしたかったのにビンガチャガチャと導き矢ガチャガチャ必須かつモーションもっさりは残念だな
強弓珠で溜め段階の仕様も変わったら面白いですね〜
スキルで自動装填とかできるんだろうか。そこでだいぶ変わりそう
ホーミングを強いられるのか…